loading...
سایت تفریحی بیستیا
bahman بازدید : 82 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

فال امروز شما شنبه هجدهم آذر 91 - fun.fbironi.ir


فروردین:
شما می‌توانید در رابطه با آن چیزهایی که می‌خواهید بسیار مصمم و قاطع باشید . بعضی اوقات شما بسیار مایلید که افکارتان را تغییر دهید و دوست دارید که از فرصت‌هایی که شرایط برای تان مهیا می‌کنند نهایت استفاده را ببرید. بنابراین سرسختی هایی که شما را به جایی نمی‌رسانند را از وجودتان پاک کنید و انعطاف پذیر باشید.
حافظ:
فراق و وصل چه باشد رضای دوست طلب که حيف باشد از او غير او تمنايی
درر ز شوق برآرند ماهيان به نثار اگر سفينه حافظ رسد به دريايی
تعبیر :همچنان امیدوار باش و دست از تلاش بر ندار. به زودی به آرزوی خود می رسی. در دوستی و محبت یکرنگ و استوار باش و سست اراده نشو.


اردیبهشت:
روش دیگری ممکن است با سیاست های شما در تضاد باشد با این حال ایده چندان جالبی نیست که اين اختلاف را به يك جنگ تمام عیار تبدیل کنید تا برتری خود را نشان دهید. حتی اگر روش شما بهتر است باز کردن این درگیری کمکی به شما نمی‌کند تا فرصتی که بدنبالش هستید را به شما بدهد؛ فقط موانع دیگری را سر راه شما ایجاد می‌کند. شاید این فرصت خوبی باشد که شما با كناره گیری از این موقعیت هوش و درایت خود را نشان دهید و برنامه خود را پیش ببریدو بعد دوباره وقتی همه آماده کار شدند شما هم تلاش خود را شروع کنید.
حافظ:
من غلام نظر آصف عهدم کو را صورت خواجگی و سيرت درويشان است
حافظ ار آب حيات ازلی می‌خواهی منبعش خاک در خلوت درويشان است
تعبیر :فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.


خرداد:
برای شما کاری ساده و آسان است که در شرایط دشوار و زمانی که موقعیت های حساس پیش می آید، اوضاع را کنترل کرده و مسیر خود را ادامه دهید و با تحلیل منطقی به مرحله بعدی بروید. معمولا شما شخصی هستید که هر عملی را قبل از انجام دادن به درستی می سنجید اما امروز شوق عجیبی برای دانستن و تجربه کردن دارید. با عجله و با سرعت عمل کردن، سعی نکنید از احساسات خود دور شوید چرا که احساسات همیشه می توانند به شما چیزهایی یاد دهند.
حافظ:
هر آن کسی که در اين حلقه نيست زنده به عشق بر او نمرده به فتوای من نماز کنيد
وگر طلب کند انعامی از شما حافظ حوالتش به لب يار دلنواز کنيد
تعبیر :نا امید نباش. روزگار خوشی در پیش خواهی داشت. خداوند با عاشقان صادق است. ریا و تزویر را از خود دور کن. دوستان و دشمنان خود را بشناس تا گمراه و مجنون نشوی. تنهایی نمی توانی این راه مشکل را طی کنی. هوشیار و عاقبت اندیش باش و فریب لحظه های زودگذر و فریبنده را نخور


تیر:
امروز شما توانایی این را دارید که از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید که شما را به هیچ جا نمی‌رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.
حافظ:
هوای کوی تو از سر نمی‌رود آری غريب را دل سرگشته با وطن باشد
به سان سوسن اگر ده زبان شود حافظ چو غنچه پيش تواش مهر بر دهن باشد
تعبیر :رنج و بلا را باید تحمل کرد و از آن نهراسید. اگر به کار و هدف خود ایمان داری باید صادقانه تلاش کنی. چنانچه در راه رسیدن به مقصود مجبور به گفتن دروغ و اعمال ناپسند شدی، بهتر است که آن را رها کنی و ایمان خود را برای مال و منال دنیوی از دست ندهی. دقیق و محتاط و عاقبت اندیش باش.


مرداد:
شما با رفتارهای خوب و مثبتی که با دوست یا همکارانتان دارید باعث شده اید که در قلب آنها به راحتی جا باز کنید و این رفتار شما باعث پیشرفت‌هایتان در آینده خواهد شد.شما متاسفانه شما حساسیت‌های بیش از حدی را در مورد اطرافیانتان به خرج میدهید که نباید بدین سبک باشد، زیرا شما مسئول زندگی خودتان هستید نه دوستان یا همکاران‌تان ؛ بهتر است محبت زیادی را با دخالت اشتباه نگیرید.
حافظ:
گفتم از گوی فلک صورت حالی پرسم گفت آن می‌کشم اندر خم چوگان که مپرس
گفتمش زلف به خون که شکستی گفتا حافظ اين قصه دراز است به قرآن که مپرس
تعبیر :از دوستی گله مندی و از روزگار شکایت داری. به آنچه می خواستی و آرزو داشتی نرسیده ای اما بهتر است از غرور و تکبر دست برداری و واقعیات زندگی را بپذیری تا رنج بیهوده نبری.


شهریور:
شما امروز می‌توانید یک زندگی کاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینکه ماه در نشانه بازیگوشتان به شما قدرت می‌دهد که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم تر شده‌اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینکه تمام فکر و ذکرتان را روی کارتان متمرکز کنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می‌کنید؛ وقتی شما این کار را می‌کنید آنها هم نسبت به شما بامحبت‌تر می‌شوند.
حافظ:
ای منعم آخر بر خوان جودت تا چند باشيم از بی نصيبان
حافظ نگشتی شيدای گيتی گر می‌شنيدی پند اديبان
تعبیر :نا امید و مأیوس نباش. در مورد کار خود بیشتر فکر کن تا نقاط ضعف را برطرف کنی. قسمتی از این سختی ها به خاطر بی فکری های خود و اطرافیانت است. با کسانی که تجربه ی بیشتری دارند مشورت کن تا راه درست را بشناسی.


مهر:
شما اعتقاد دارید كه اگر اصلاً تاریكی و هیچ چیز مبهمی‌وجود نداشته باشد - و یا حداقل هركس یك چراق قوه دستش بگیرد و در ظلمات و تاریكی آن را روشن كند!- شما شادتر خواهید شد. حالا شما تصمیم گرفته‌اید وقتی كه قدرت آنها كم می‌شود خودتان رازها را كشف كنید. یادتان باشد كه اصلاً خوب نیست از اعتماد دیگران سوءاستفاده كنید.
حافظ:
هر کس از مهره مهر تو به نقشی مشغول عاقبت با همه کج باخته‌ای يعنی چه
حافظ ا در دل تنگت چو فرود آمد يار خانه از غير نپرداخته‌ای يعنی چه
تعبیر :زندگی آرام و سعادتمندی داری، اما هنوز از آنچه که داری، می طلبی. برای خود بیهوده دردسر می تراشی. قدر زندگی و خانواده ی مهربان خود را بدان. با خیالات بیهوده و آرزوهای خام، زندگی خود را دچار ناملایمات نکن. قناعت بزرگترین گنجینه ی بشریت است.


آبان:
باز هم مسیر زندگی خود را گم کرده‌اید و نمی‌دانید چه کار کنید. همه چیز تغییر کرده است و شما هیچ نشانه‌ای پیدا نمی‌کنید. لازم نیست به تمام نشانه‌ها توجه کنید تا بفهمید به کجا قرار بود بروید، و بهترین راه این است که خودتان را به آنجا برسانید.
حافظ:
کمال دلبری و حسن در نظربازيست به شيوه نظر از نادران دوران باش
خموش حافظ و از جور يار ناله مکن تو را که گفت که در روی خوب حيران باش
تعبیر :به اعمال و رفتار خود با دقت نگاه کن و غرور و تکبر را رها کن. در دوستی، صدیق و صمیمی باش زیرا در زندگی به دوستان مخلص نیاز است. بیهوده از سختی های روزگار در گله و شکایت نباش زیرا پایان هر سختی، خوشی و شادمانی است.

آذر:
به جای اینکه مدام از این شاخه به آن شاخه پریده و هر کدام از وظایف خود را ناتمام و بسرعت انجام دهید آنها را به وقت دیگری موکول کنید. این تصمیم شماست که یک معتاد به تلویزیون باشید یا اینکه برای خود خلوتی پیدا کنید و درباره زندگی تان بیندیشید. شاید به نظر دیگران تنبل و بی تحرک برسید؛ اما به خاطر این است که آنها شما را درک نمی‌کنند
حافظ:
ترک ما سوی کس نمی‌نگرد آه از اين کبريا و جاه و جلال
حافظ ا عشق و صابری تا چند ناله عاشقان خوش است بنال
تعبیر :پیک شادی و خوشبختی از راه می رسد و بهار زندگی به تو طراوت و شادی می بخشد. صبور باش و به ایمان خود اتکا داشته باش که به زودی شاهد آرزو را در بر خواهی گرفت.


دی:
شما امروز با ظاهر مثبت و ادعای شهامت نمی‌توانید دیگران را قانع کنید. اما اشتیاق شما جانشین معتبری برای کار سخت نیست و نمی‌توانید به آرزوهای جاه طلبانه خود برسید. اگر اهداف خود را زیادی بالا بگیرید باید قادر باشید که بر تمام موانع غلبه کرده و به موفقیت برسید اما انتظار نداشته باشید که سریع به نتیجه برسید. احتمالا بیشتر از آنکه فکرش را بکنید نیازمند وقت و انرژی هستید.
حافظ:
گر چه پيرم تو شبی تنگ در آغوشم کش تا سحرگه ز کنار تو جوان برخيزم
روز مرگم نفسی مهلت ديدار بده تا چو حافظ ز سر جان و جهان برخيزم
تعبیر :تا فرصت باقی است از موقعیت ها استفاده کن تا به هدف و مقصود خود برسی. از اراده ی کافی برخوردار هستی پس نا امید نباش. به خدا توکل کن و با مشورت در کار ها، موفقیت خود را تضمین کن.

بهمن :
شما اغلب آنقدر خود رای هستید که ممکن است هر کسی که بخواهد به شما نزدیک شود را سهوا عصبی و ناراحت بکنید. امروز شما این آمادگی را دارید که احساسات و عقایدتان را با همه در به اشتراک گذاشته و حقایق را بگویید.ممکن است درگیر یک مسئله عاطفی شوید اما شما از این رابطه گریزان خواهید بود. هیچ مشکلی وجود ندارد و شما می توانید احساسات خود را همچنان پنهان کنید.
حافظ:
ظل ممدود خم زلف توام بر سر باد کاندر اين سايه قرار دل شيدا باشد
چشمت از ناز به حافظ نکند ميل آری سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد
تعبیر :فرصت را غنیمت بدان تا به مقصود خود برسی. کینه و دشمنی را رها کن و راه آشتی و دوستی را در پیش گیر. غم و غصه را رها کن که با ناله و شکوه به جایی نخواهی رسید. 

اسفند:
درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.
حافظ:
زير بارند درختان که تعلق دارند ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد
مطرب از گفته حافظ غزلی نغز بخوان تا بگويم که ز عهد طربم ياد آمد
تعبیر :امروز بخت و اقبال با تو است. دنیا روی خوش خود را به تو نشان می دهد. آن را غنیمت بدان. صبر و تحمل تو، نتیجه ی خوبی به بار می آورد. خدا را شاکر باش.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 349
  • بازدید کلی : 15,789