loading...
سایت تفریحی بیستیا
bahman بازدید : 81 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (17)

اولین قرار داد استقلال ثبت شد - fun.fbironi.ir

عباس محمد رضایی با حضور در هیات فوتبال تهران ، قراردادش با این تیم را ثبت کرد

عباس محمد رضایی خرید جدید استقلالی ها که از فجرسپاسی به این تیم پیوسته است امروز با حضور در هیات فوتبال تهران ، رسما استقلالی شد. این هافبک نفوذی با فسخ قراردادش در شیراز به تهران آمد و استقلالی شد. نکته جالب درباره محمد رضایی که سابقه بازی در تیم های صبا و سایپا را دارد این است که او حتی ریالی برای رضایتنامه اش نپرداخته و راهی استقلال شده است. این بازیکن عملکرد موفقی را در هفته های اول لیگ داشت و  یکی از ستاره های تیم جوان محمود یاوری محسوب می شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناد اس ام اس در تاریخ 1391/11/02 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز. وقت شما بخیر.
از شما دعوت میکنم به سایت تازه تاسیس ما هم سر بزنید.
خوشحال میشیم نظرتونو در مورد این سایت بگید.
...
ما برای ارتقای این سایت به حمایت شما نیاز داریم.
...
در بین عاشقانت،

من بی صداترینم،

دارایی ام تو هستی،

بی ادعاترینم،

با من بخوان که روزی،

با من نفس بگیری،

با من بمان که بی تو،

من بی نواترینم...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 364
  • بازدید کلی : 15,804